Преміальна точність і приголомшливий дизайн наручних годинників в магазині подарунків Fama


Вимірювати час людство навчилося приблизно тоді ж, коли стало читати та писати. Вже 2000 років тому шумери винайшли звичну всім нам шістдесяткову систему числення. А незабаром найрізноманітніші стародавні народи, від єгиптян до вавилонян, розробили свої методи вимірювання часу. Так з'явилися сонячні, водні та пісочні годинники. Але тільки через величезну кількість часу люди придумали спусковий механізм, який дозволив годинникам не просто працювати без зовнішнього впливу води, сонця або піску, а й робити їх досить скромних розмірів, щоб можна було покласти в кишеню. А потім вже придумали робити і наручні годинники.

Цікаво, що спочатку наручний годинник був чисто жіночим аксесуаром. Він був, по суті, браслетом, на який ще додатково кріпили годинник. Тому працював він погано, але зате як прикраса виглядав вище всяких похвал. І тільки до кінця XIX століття стан речей змінився з появою траншейних годинників. Вони створювалися цілеспрямовано для військових, яким користуватися під час битви кишеньковими годинниками було абсолютно не практично. Тоді для них стали робити годинники, що поступаються колишнім зразкам в оздобленні та пишності дизайну, але перевершують їх в точності.

Годинники на подарунок

Огляд, для вашої зручності, проведемо по брендам, які переважно представлені у нас 3 компаніями: швейцарською Swiss Military Hanowa, американською Bulova і японською Citizen. І почнемо ми з класики: швейцарських годинників, від Swiss Military Hanowa. Ця сімейна компанія, що утворена в 1963 році подружжям Хансом і Елізабет Нолль, дивовижним чином в своєму розвитку повторила історичний шлях наручних годинників.

Бренд почав своє існування як Hanowa (назва являє собою акронім, утворений Хансом Ноллєм на честь себе коханого: Hans Noll's Watch). І в перший час, щоб виділитися серед численних конкурентів, швейцарська компанія виробляла годинники у вигляді прикрас. Втім, кількість дорогоцінних каменів та цінних металів, які йшли на виробництво, і робили годинник за фактом ювелірною прикрасою. Тільки ще і час показували зі швейцарською точністю. Але з часом пишність аксесуарів від Hanowa всім приїлася, і в 80-ті було вирішено провести ребрендинг. Таким чином, як в кінці XIX століття наручний годинник з жіночої забави перетворився в військовий інструмент, так і годинники Hanowa різко стали спортивними, а їх дизайн - надихається військовими мотивами. Саме в цей момент бренд отримав свою нинішню назву, Swiss Military Hanowa, в честь швейцарської армії.

У нашому онлайн-магазині годинники цієї марки представлені як в жіночому, так і в чоловічому форматі. Дамам можемо запропонувати витончені і яскраві Crystal Brown, а джентльменам - стримані і стильні Blues. Як і будь-який годинник Hanowa, і ті і інші обладнані стрілками і цифрами, що світяться у темряві, а також сапфіровим склом, яке подряпати зможе хіба що алмаз. Незалежно від того, кому призначаються ці годинники, вони витримані в фірмовому спортивному стилі швейцарського бренду. Тому вироби Hanowa чудово підійдуть молодим і активним людям, чи знаходяться вони на роботі або на вечірньому рауті. І важливо зазначити, що на всіх цих годинниках є фірмова мітка у вигляді швейцарського хреста, який місцеві вартові бренди можуть наносити на свою продукцію тільки після безлічі самих ретельних перевірок.

Про японців з Citizen і американську Bulova має сенс поговорити разом. Тому що в 2008 році Bulova стала частиною групи Citizen. Американський годинний бренд був заснований ще в 1875 році вихідцями з Чехії і в XX столітті вийшов на серйозний рівень. Настільки серйозний, що саме реклама їх годинників стала першою в історії платною рекламою на телебаченні. Сталася ця знаменна подія в 1941 році під час бейсбольного матчу. Сам ролик супроводжувався красивим слоганом: «American runs on Bulova time» (американці живуть за часом Bulova).

Годинники цієї компанії, особливо чоловічі, викликають дуже сильне враження. Red Sport Watch слугують тому хорошим прикладом. І справа не тільки в приголомшливому дизайні, але і в матеріалах, з яких ці годинники зроблені: нержавіючій сталі та мінеральному склі. Підсилює крутість цього аксесуара наявність хронографа. Загалом, чудовий подарунок для тих, хто віддає перевагу активному способу життя з тривалими походами і при цьому хоче завжди залишатися стильним. Жіночі ж годинники цієї марки хоча і прикрашені діамантами і золотим напиленням, все одно залишаються по-американськи практичними. І зовнішня витонченість цього аксесуара не тільки не завадить жінці бігати від однієї ділової зустрічі до іншої, а й допоможе при такій активності завжди залишатися стильною та красивою.

Компанія Citizen заснована в 1918 році і, як все японське, відрізняється особливою технологічністю та прогресивністю. Тому не дивно, що рукам працівників цього бренду належить безліч інноваційних винаходів в годинниковій індустрії. Багато з цих технологій були придумані Citizen першими в світі. Наприклад, найточніші кварцові годинники, годинник, що працює від сонячної батареї і навіть еко-варіант, що заряджається від різниці температури руки і повітря. У нашому онлайн-магазині японська компанія представлена, наприклад, такою моделлю, яка, крім своєї навороченності, може похвалитися золотим напиленням на корпусі. Завдяки цьому розкішний дизайн і стильність цього годинника зовсім не поступається його функціональності.

Наручний годинник подолав величезний шлях від простої прикраси до необхідної для життя речі. І всі представлені в цій статті годинники можуть мати більший ухил в дизайн або в практичність. Але навіть самі функціональні аксесуари все одно досить стильні, щоб виходити з ними під світло софітів, а найстильніші - досить функціональні, щоб показувати вам найточніший час в будь-яких умовах.


Пишу статті для блогу, сценарії для оглядів відео роликів. Допомагаю користувачам у виборі хорошого подарунка. Проводжу інтерв'ю з дизайнерами, виробниками креативних подарунків і сувенірів на fama.ua

4.7