Повернення товару належної якості:
1. Покупець має право відмовитися від замовленого товару в будь-який час до його одержання.
2. Споживач має право (згідно зі ст. 8, 9, 12 Закону України «Про захист прав споживачів»):
- Здійснити повернення товару належної якості після отримання, протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки;
- Протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням;
- Здійснити повернення товару, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару (чек).
3. Обміну та поверненню не підлягають наступні товари (Згідно з постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172): предмети особистої гігієни, лікарські засоби, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, перо-пухові вироби, дитячі м'які та гумові надувні іграшки, товари для новонароджених (пелюшки, пляшечки, соски), аудіо, відеокасети, дорогоцінні метали, диски для лазерних систем зчитування із записом і т. д.
4. При поверненні грошей, розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки.
Гроші повертаються протягом 7 робочих днів.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
5. Повернення товару здійснюється тільки у нас в офісі.
Для повернення товару, покупець повинен прийти до нас в офіс, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Олеся Гончара 52. Вам потрібно мати при собі паспорт, чек і написати заяву про повернення товару.
Відмова в поверненні товару:
Вам буде відмовлено в заміні товару або поверненні грошей, якщо:
- з моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
- товар не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні; є зламаним, подряпаним т.д .;
- при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
- відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару;
- упаковка товару пошкоджена або порвана, немає етикеток і чека;
- товар виготовлявся на замовлення;
- поверненню не підлягають старовинні книги, картини, гравюри, карти, антикварні товари, ікони, метеорити.
УВАГА! МИ ПРИЙМАЄМО НАЗАД ТОВАР ТІЛЬКИ В ТАКОМУ ВИГЛЯДІ, У ЯКОМУ ВІН БУВ ВАМ ДОСТАВЛЕНИЙ. НЕ ВЕЗІТЬ ДО НАС У ОФІС ТОВАР З ПОШКОДЖЕННЯМИ САМОГО ТОВАРУ ЧИ УПАКОВКИ, ВІДСУТНОСТІ ДЕТАЛЕЙ АБО ЕТИКЕТОК, МИ НЕ ПРИЙМЕМО ЙОГО НАЗАД.
Обмін товару належної якості:
При обміні купленого товару на товар з іншим найменуванням, необхідно повернути покупку в наш офіс (дивіться умови повернення вище) і оформити нову. Оплату за повернутий товар буде оформлено протягом 7 днів, нову покупку ви можете оформити до (за свій рахунок) або після цього терміну.