Повернення товару належної якості:

1. Покупець має право відмовитися від замовленого товару в будь-який час до його одержання.

2. Споживач має право (згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»):

 - Здійснити повернення товару належної якості після отримання, протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки;

 - Протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням;

 - Здійснити повернення товару, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару (чек).

 3. Обміну та поверненню не підлягають наступні товари (Згідно з постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172): предмети особистої гігієни, лікарські засоби, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, перо-пухові вироби, дитячі м'які та гумові надувні іграшки, товари для новонароджених (пелюшки, пляшечки, соски), аудіо, відеокасети, дорогоцінні метали, диски для лазерних систем зчитування із записом і т. д.

4. При поверненні грошей, розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Гроші повертаються не пізніше, ніж протягом 7 робочих днів.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

5. Повернення товару здійснюється тільки у нас в офісі.
Для повернення товару, покупець повинен прийти до нас в офіс за адресою О.Гончара 52. Вам потрібно мати при собі паспорт, чек і написати заяву про повернення товару.


Відмова в поверненні товару:

Вам буде відмовлено в заміні товару або поверненні грошей, якщо:

  • з моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
  • товар не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні; є зламаним, поцарапаним т.д .;
  • при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
  • відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару;
  • упаковка товару пошкоджена або порвана, немає етикеток і чека;
  • товар виготовлявся на замовлення;
  • поверненню не підлягають старовинні книги, картини, гравюри, карти, антикварні товари, ікони.

УВАГА! МИ ПРИЙМАЄМО НАЗАД ТОВАР ТІЛЬКИ В ТАКОМУ ВИГЛЯДІ, У ЯКОМУ ВІН БУВ ВАМ ДОСТАВЛЕНИЙ. НЕ ВЕЗІТЬ ДО НАС У ОФІС ТОВАР З ПОШКОДЖЕННЯМИ САМОГО ТОВАРУ ЧИ УПАКОВКИ, ВІДСУТНОСТІ ДЕТАЛЕЙ АБО ЕТИКЕТОК, МИ НЕ ПРИЙМЕМО ЙОГО НАЗАД.


Обмін товару належної якості:

При обміні купленого товару на товар з іншим найменуванням, необхідно повернути покупку в наш офіс (дивіться умови повернення вище) і оформити нову. Оплату за повернутий товар буде оформлено протягом 7 днів, нову покупку ви можете оформити до (за свій рахунок) або після цього терміну.

Fama

Натисніть "Поділитися"
виберіть "На початковий екран"

Натисніть "Додати на головний екран" в меню вашого браузера.

Додати ярлик FAMA на головний екран.

call