Звʼязатися з нами:
пн. - нд. з 10:00 до 20:00


Умови доставки

Прийом замовлень здійснюється за телефонами: (096) 100-06-45 , (067) 223-33-30
Замовлення приймаються з 9.00 до 00.00 в робочі дні та з 10.00 до 18.00 у вихідні дні. Оформлення замовлень на сайті - цілодобово.

1. При оформленні покупки вкажіть найбільш зручний для Вас спосіб доставки товару:

 - Самовивіз:

Ви можете забрати товар особисто в нашому шоу-румі за адресою м.Київ, вул Олеся Гончара, 52 або в магазині за адресою м.Київ, вул Саксаганського, 9.

 - Кур'єром по Києву (безкоштовно):

Кур'єр доставить замовлення за вказаною Вами адресою і Ви зможете відразу оплатити його. Доставка здійснюється в день замовлення або на наступний. Доставка товару в межах Києва безкоштовна при замовленні на суму від 3500 грн.

 - Доставка в відділення Нової Пошти (за тарифом служби доставки).

 - Адресна доставка кур'єром "Нової Пошти" (за тарифом служби доставки).

Доставка в великі міста України здійснюється транспортною компанією "Нова Пошта". Таким чином, Ви можете або отримати Ваше замовлення в представництві компанії (там же і оплатити), або Вам доставить його кур'єр по зручному для Вас адресою і Ви оплатите йому вартість замовлення. Всі витрати на доставку транспортною компанією "Нова Пошта" оплачуються покупцем за тарифом служби доставки.

В інші країни ми здійснюємо доставку за умови 100% передоплати. Оформляючи замовлення обов'язково вказуйте контактну електронну адресу.

2. Потім виберіть зручний для Вас метод оплати:

 - Оплата при отриманні

 - Оплата карткою (Liqpay).

Оплата товарів:

  - Передплата. Ви оплачуєте товар по передоплаті за допомогою системи LiQPAY у нас на сайті. Замовлення починають збирати відразу після оплати.

  - Накладний платіж. Ви оплачуєте замовлення при отриманні посилки (комісія за переказ суми післяплати 2% + 20 гривень за оформлення перекладу (збір «Нова пошта», оплачує покупець);

  - Оплата готівкою кур'єру при отриманні.

 


Повернення товару належної якості:

1. Покупець має право відмовитися від замовленого товару в будь-який час до його одержання.

2. Споживач має право (згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»):

 - Здійснити повернення товару належної якості після отримання, протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки;

 - Протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням;

 - Здійснити повернення товару, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару (чек).

 3. Обміну та поверненню не підлягають наступні товари (Згідно з постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172): предмети особистої гігієни, лікарські засоби, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, перо-пухові вироби, дитячі м'які та гумові надувні іграшки, товари для новонароджених (пелюшки, пляшечки, соски), аудіо, відеокасети, дорогоцінні метали, диски для лазерних систем зчитування із записом і т. д.

4. При поверненні грошей, розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Гроші повертаються не пізніше, ніж протягом 7 робочих днів.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

5. Повернення товару здійснюється тільки у нас в офісі.
Для повернення товару, покупець повинен прийти до нас в офіс за адресою О.Гончара 52. Вам потрібно мати при собі паспорт, чек і написати заяву про повернення товару.


Відмова в поверненні товару:

Вам буде відмовлено в заміні товару або поверненні грошей, якщо:

  • з моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
  • товар не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні; є зламаним, поцарапаним т.д .;
  • при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
  • відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару;
  • упаковка товару пошкоджена або порвана, немає етикеток і чека;
  • товар виготовлявся на замовлення;
  • поверненню не підлягають старовинні книги, картини, гравюри, карти, антикварні товари, ікони.

УВАГА! МИ ПРИЙМАЄМО НАЗАД ТОВАР ТІЛЬКИ В ТАКОМУ ВИГЛЯДІ, У ЯКОМУ ВІН БУВ ВАМ ДОСТАВЛЕНИЙ. НЕ ВЕЗІТЬ ДО НАС У ОФІС ТОВАР З ПОШКОДЖЕННЯМИ САМОГО ТОВАРУ ЧИ УПАКОВКИ, ВІДСУТНОСТІ ДЕТАЛЕЙ АБО ЕТИКЕТОК, МИ НЕ ПРИЙМЕМО ЙОГО НАЗАД.


Обмін товару належної якості:

При обміні купленого товару на товар з іншим найменуванням, необхідно повернути покупку в наш офіс (дивіться умови повернення вище) і оформити нову. Оплату за повернутий товар буде оформлено протягом 7 днів, нову покупку ви можете оформити до (за свій рахунок) або після цього терміну.