Звʼязатися з нами:
пн. - нд. з 10:00 до 20:00

Бренди та знаменитості


В інтернет-магазині Fama є безліч різних, але однаково прекрасних брендів. Але в цій статті мова піде не про них. Нам захотілося розповісти про колаборації знаменитостей і брендів та пов'язані з цим історії адже часто можна побачити їх з брендованими речами, наприклад, з тростинами. Деякі з цих взаємодій стали культовими, інші - провальними. А деякі колаборації, про які ми розповімо в цій статті - лише привід поділитися чимось цікавим і навіть кумедним. Втім, досить передмов, ми починаємо!

Брендовані речі на подарунок

1.Майкл Джордан і Nike

Напевно, найвидатніша колаборація в бізнес-історії людства. Nike почали взувати Його Повітряність в давно вже легендарні Air Jordan з дебютного сезону великого баскетболіста, і в підсумку до 2008 року була випущена 23-я модель цієї серії. Перші кросівки Air Jordan I були червоно-чорного кольору на противагу правилам NBA того часу, яка регламентує навіть такий нюанс, як колір взуття спортсменів. Звісно, це був такий бізнес-хід. Адже хоча Nike платив по 5 тисяч доларів штрафу за кожен вихід Майкла в червоно-чорних Jordans, компанія підвищила продажі з 870 мільйонів до 4 мільярдів доларів на рік. Зрештою Nike розробили особистий бренд для Джордана, який також називався Air Jordan, але це вже зовсім інша історія.
2.Pepsi і Beyonce
 
Ще один приклад успішної, хоча і не настільки легендарної співпраці зірки і бренду. Співачка стала співпрацювати з Pepsi ще до початку сольної кар'єри в 2002 році, але на новий рівень відносин вони вийшли в 2013 році. Beyonce стала обличчям нової рекламної кампанії, красувалася на баночках з газованою водою і знімалася в роликах на підтримку бренду. Pepsi ж в свою чергу виділили 50 мільйонів доларів на творчі проекти виконавиці і посприяли просуванню її п’ятого альбому.
3.Курт Кобейн і Marc Jacobs
 
Тут, звичайно, мова не йде про безпосередню колаборацію, але прямий зв'язок між культовим музикантом і знаменитим модельєром більш ніж очевидний. Соліст Nirvana разом з іншими сіетлівськимі групами, що різко стали популярними на початку 90-х, мимоволі ввели в моду новий стиль, навмисне неохайний і пом'ятий. Приблизно в той же час молодий талановитий Марк Джейкобс займав посаду головного дизайнера в відомої американської компанії Perry Ellis. Натхненний образом Курта він створює колекцію в 1993 році в стилі гранж. У цьому протестному стилі розвинулися і подальші події в житті Джейкобса. Колекція вмить стала культовою, модельєр прославився, але Perry Ellis її не оцінили і усунули Марка з його позиції. Втім, він не довго сумував, адже потім пішли оглушливі успіхи зі створенням однойменного бренду, який згодом став знаменитим, і роботою в Louis Vuitton.
4.Леброн Джеймс і Samsung, Бекхем і Brylcream
 
Від культових проривів перейдемо до культових провалів. Перший випадок стався, коли Samsung в жорсткій змагальній гонці з iPhone вирішила за допомогою знаменитого баскетболіста Леброна Джеймса прорекламувати новенький Samsung Galaxy Note III. Під цю справу спортсмен отримав на руки свіжий смартфон. І все йшло добре, поки техніка не підвела Леброна, а той не вирішив поскаржитися на це в Твіттері. Так 12 мільйонів людей, підписників Джеймса, дізналися про проблеми телефону, який баскетболіст був покликаний вихваляти.

Другий анекдотичний випадок стався з Девідом Бекхемом, коли він став обличчям британського бренду Brylcreem, який виробляє всякі креми і гелі для чоловічих зачісок. Вибір компанії був абсолютно логічний, адже Девід був найбільшим модником на Туманному Альбіоні, чиї постійно мінливі зачіски обговорювали не менше, ніж його голи і навіси. Проблема ж виникла в той момент, коли Бекс вирішив в черговий раз різко змінити імідж і поголив свою голову налисо... Але споживачі резонно вирішили, що голений чоловік, що рекламує крем для волосся - це так само переконливо як і худенький веган, який закликає їсти стейк. І продажі британського бренду впали на 25%.
5.Бонус: Райан Рейнольдс, Г’ю Джекман, та їхня війна
 
Знаменитих акторів Райана Рейнольдса і Г'ю Джекмана пов'язує така ж дружба, як і їх коміксових Альтер-его, Дедпула і Росомаху. На публіці їх відносини виражаються в тому, що вони постійно жартують один над одним в соцмережах. Часом досить жорстко, так що це було схоже на справжню словесну війну. І якось раз актери вирішили зняти спільне відео з гучною назвою «Перемир'я». Для цього вони зняли рекламні ролики один для одного. Райан зняв приголомшливу короткометражку про кава Джекмана "Laughing Man", а Г'ю мав відповісти тим же про джин "Aviation", чиїм обличчям був Рейнальдс. Що з цього вийшло, краще дивіться самі.


Пишу статті для блогу, сценарії для оглядів відео роликів. Допомагаю користувачам у виборі хорошого подарунка. Проводжу інтерв'ю з дизайнерами, виробниками креативних подарунків і сувенірів на fama.ua

4.6