10 аргументів на користь покупки виробів THE BRIDGE


 
1. Made in Italy
Виробничі підрозділи компанії Іль Понте (Il Ponte s.p.a., торгова марка The Bridge) розташовані безпосередньо в Італії, а також в інших країнах Європи, на відміну від багатьох конкурентів аналогічного цінового рівня.

2. Тривалий термін експлуатації виробів
Основний задум, вкладений у вироби THE BRIDGE – максимально тривалий термін служби. Завдяки високій якості шкіри та інших комплектуючих ваша сумка, портфель або портмоне прослужать довгі роки, набуваючи з часом неповторну і солідну вінтажність.

3. Використання першокласної сировини для виробництва
Основна сировина для виробництва – телячі шкури – поставляються тільки від місцевих італійських виробників. Багаторічна співпраця з однією з кращих шкіряних фабрик Італії Іль Габбиано (il Gabbiano) дає можливість використовувати для виробництва телячу шкіру найкращої якості та вичинки. В виробництві також використовуються спеціальні особливо міцні (кручені) нитки від постачальника з Німеччини.

4. Унікальні технології вичинки шкіри
Унікальність та висока якість виробів The Bridge обумовлені властивостями шкіри. Дублення шкіри проводиться із застосуванням лише натуральних матеріалів – жирів тваринного походження та рослинних танінів (рослинне дублення).

5. Застосування ручної праці і ремісничих технологій
Шкіра, застосовувана для пошиття виробів The Bridge, свої особливі характеристики набуває завдяки застосуванню перевірених роками ремісничих технологій. Поверхня шкіри забарвлюється вручну спеціальними вовняними подушечками. Один з найважливіших і унікальних етапів обробки шкіри - лощіння (полірування) за допомогою гарячих бурштинових валів, завдяки чому шкіра набуває неповторну м'якість і блиск.
Безліч наступних технологічних операцій по розкрою шкіри і пошиття виробів також виробляються вручну.

6. Виключна якість металевої фурнітури
Для металевої фурнітури, виготовленої з латуні і інших спеціалізованих сплавів, розроблені різні колірні відтінки: «зістарені» сатинована латунь (antique satin brass), «чорний» нікель (black nickel), а також «золочена бронза» (gold brass), «сталь» (steel) і «монетне золото» (gold coin). Періодично проводяться суворі гальванотехнічні тестування фурнітури для контролю процесу виробництва, перевірки необхідних стандартів міцності і зношування.

7. Англо-тосканський стиль
За роки існування компанії Іль Понте (з 1969 року) і моменту реєстрації торгової марки The Bridge (1975), завдяки застосуванню старовинних флорентійських технологій шкіряної майстерності в поєднанні з класичною британською вишуканістю виробів склався так званий англо-тосканський стиль, який надихнув згодом багатьох виробників аналогічних товарів.
Витриманий стиль виробів The Bridge підходить як до класичного, так і повсякденного одягу чоловіків і жінок від 30 і більше років.
Стилістика торгової марки The Bridge багато в чому обумовлена і основними ринками продажу: понад 50% вироблених товарів продаються в Італії, і близько 40% припадає на Німеччину і Великобританію. Зокрема, в Лондоні вироби The Bridge представлені в знаменитому універмазі Harrods.

8. Величезний асортимент і модельний ряд
За роки існування бренду склався цілісний та всеохоплюючий асортимент вироблених товарів, від брелоків для ключів, портмоне, різноманітних сумок, портфелів та ін. і до великого багажу і предметів інтер'єру. Постійні колекції, що складаються з культових предметів, які зробили історію бренду The Bridge, оновлюються введенням технологічних інновацій, новими матеріалами, зберігаючи незмінним дизайн. Сезонні колекції відображають тенденції моди цього моменту, в той же час ніколи не змінюючи цінностей ремесла і якості, властивому товарам зі знаком Мade in Italy.

9. Розумний рівень роздрібних цін для українського ринку
Рівень рекомендованих роздрібних цін для українського ринку всього лише на 12% перевищує рівень цін для внутрішнього ринку Італії, що нівелює необхідність замовлення товарів з-за кордону, враховуючи додаткові витрати на пересилку і можливу митну очистку. Рекомендовані роздрібні ціни конкуруючих брендів, як правило, на 20-40% вище для ринку України в порівнянні з європейськими цінами. Крім цього, товари The Bridge, як правило, не продаються зі значними знижками (від рівня рекомендованих роздрібних цін) у європейських роздрібних та інтернет-магазинах, тобто дотримується єдина цінова політика.

10. Висока конкурентоспроможність за співвідношенням «ціна/якість» виробів
Враховуючи найвищу якість шкіри, фурнітури та інших матеріалів, застосовуваних у виробництві, а також закладений на рівні філософії компанії максимально довгий термін служби виробів, ціни на товари під маркою The Bridge мають цілком конкурентоспроможний рівень порівняно з аналогічними марками.