Звʼязатися з нами:
пн. - нд. з 10:00 до 20:00

Розкіш родом з Італії


Майстерня Pasotti є однією з чотирьох у всій Європі, що виробляють парасолі вручну. Саме виробництво зосереджено в Кастеллукьо (Італія), але незважаючи на це парасолі Pasotti можна зустріти в будь-якій точці земної кулі: США, Японії, Дубаї, Мексиці, Кувейті, В'єтнамі, Гаїті ... і, безумовно, в Європі. Все, враховуючи таку географію продажів, обсяги виробництва не можуть похвалитися партіями в мільйони штук. Адже тільки обрані цінителі розкоші можуть стати клієнтом Pasotti, лише ті, для яких парасолька - це елемент повсякденної культури, елемент стилю, своєрідний символ.

Парасолі Pasotti на подарунок

Парасолі Pasotti виготовлені з натуральної деревини, дорогої тканини, їх ручки зі срібла, прикрашені ручною різьбою і перламутром, саме цей фактор робить нашу продукцію неймовірно привабливою і розкішною. Одним з наших постійних клієнтів є поп діва Хіларі Дафф, спеціально для неї ми виготовляємо раз в три місяці нові моделі. Всім відома світська левиця Дженніфер Лопес також віддає перевагу продукції Pasotti, приміром тростина для кліпу "On the floor" виготовляли саме ми. Епатажна Фергі з Black Eyed Peas, фанатка «тигрової» розмальовки, актриса Меріл Стріп – всі вони також є клієнтами Pasotti ... Саме це робить аксесуари Pasotti аксесуарами ДЛЯ VIP.

Історія компанії Pasotti є дуже незвичайною. "Компанія вийшла на ринок в 1956 році", - розповідає власниця, Єва Джакоміни - "а заснувала її моя мати, Ернеста Пасотті, саме вона почала виробляти" єдині в своєму роді "парасольки. На самому початку матір просто продавала їх. А потім, вже після одруження з моїм батьком, Вітторіо Джакоміни, який взяв на себе відповідальність за зростання та продажу, компанія розвинулася з невеликої ремісничої, до великої і серйозною компанії, в штаті якої трудилося більш ніж сотня співробітників. на жаль, у зв'язку, з конкурентами з Азії, сьогодні у нас немає можливості розвивати таке виробництво в промислових масштабах, з цієї причини ми знизили обсяги виробництва, і зосередилися лише на випуску продукції в обмеженій кількості. Але все ж, в наявності у нас є і продовжує поповнюватися величезна колекція виробів, стилів і ідей - це все результат уяви та творчого підходу насамперед, моїх батьків, а сьогодні вже й мого чоловіка, Мауро Беготті. В рік ми виготовляємо близько 30000 парасольок на рік: це продукція дуже високої якості, вона продається в найпрестижніших бутиках 55 країн світу. Важливо відзначити тенденцію електронної комерції, саме вона э основним фактором росту зарубіжних ринків. Саме електронна комерція сприяє доступності цього ексклюзивного, автентичного, якісного італійського бренду, в той час, як великі підприємства-конкуренти здатні запропонувати зразки поганої якості за найнижчими цінами практично щодня".

4.6